Happy camper

Så igår efter god middag, courtesy of Tove, så satte jag mig och var asocial. Ansökan på nätet tog mycket längre tid än vad jag hade trott. Redovisa de jobb jag haft de senaste fem åren, redovisa alla in- och utresor till USA de senaste fem åren, mina föräldrars mellannamn och födelsedatum (var tvungen att ringa mamma, så bra koll hade jag), redovisa om jag var barn till någon som hade arbetat med human trafficking unt so weiter, unt so weiter i evighet. Stackars Tove la sig och somnade långt innan jag var klar. Snacka om asocial gäst! Får kompensera henne någon dag!

 Schweintrött, med ica-kassar under ögonen, men väldigt nöjd!

Men till slut, efter många om och men, blev jag så äntligen klar och fick boka min tid på ambassaden. And look and behold, de hade en tid redan på tisdag! Så måndag efter jobbet åker jag upp till Stockholm och hem igen onsdag morgon. Någon som vill hålla mig sällskap i utbyte mot ett litet bensinbidrag? Har redan ordnat bil, men sjukt tråkigt att köra 100 mil tur och retur helt själv!

Jag hoppas Lisa är van vid att köra i Stockholm, för hon får allt sitta vid ratten när vi i arla morgonstund ska till ambassaden på tisdag.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

