Nina – the muse

Jag är med i en grupp på Facebook vars huvudsyfte är att sprida salsalåtar mellan salsadansare. Man lägger upp länkar till bra låtar, tipsar, får svar på vad en specifik låt i något klipp heter etc.

Häromdagen gick jag in där och fick se en video jag kände igen. Killen som hade postat den skrev följande:
”this girl (refererade till en tjej i ett annat klipp) goes on my list of want to dance with eventually – right next to this one:”

Lite roligt att se att Ninas rykte spritt sig. Jag la då upp ett klipp på hennes och Zerjons uppträdande från kongressen i LA varpå en tjej skrev detta:
”Wow, this girl Nina is awesome. I think I found a new Muse to study…”

Jag håller med, she is awesome! Fantastisk instruktör och inspirerande dansare.

Det här inlägget postades i Random, Salsa. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Nina – the muse

  1. Daniela Torres skriver:

    whohoo..hejja Nina!!

Kommentera

