Nyförföljd

image

Är på väg hem från Stockholm. Åkte i god tid för att för att inte fastna i köerna. Ändock ganska mycket trafik ute. Strax norr om Stockholm blinkar en BMW och vill komma in framför mig. Han vinkar till tack i backspegeln när jag släpper in honom och jag vinkar tillbaka.

Tänker inte mer på det. Ett par kilometer senare kör jag om en bil. Upptäcker att det är samma som innan så när han släpper in mig vinkar jag som tack.

Gissar att det var där jag gjorde fel och fick honom att tro att jag skulle uppfylla någon av hans porrinspirerade drömmar. Han lägger sig jättenära bakom och följer mig sedan vilken fil jag än lägger mig i. Tänkte att han var uttråkad på vägen till jobbet.

Men när jag lägger mig i filen för att svänga av till Skärholmen börjar jag undra om det verkligen kan vara ett sammanträffande att han ska till samma ställe.

Tre högersvängar senare när jag parkerar framför en kyrka i Skärholmen centrum och han parkerar bredvid börjar jag bli riktigt obehaglig till mods. Han kliver ur bilen, kommer fram och knackar på rutan. Vill att jag ska komma ut och prata.

Jag tecknar att jag inte är intresserad och ignorerar honom sedan. Innan han ger upp ställer han sig framför bilen, halvskriker ”din körning är” och gör sedan en sån italienarkyss som de gör när de tycker maten är utsökt. Sedan åker han.

Jäkla freak! Han var väl runt 45. Vad trodde han? Att jag skulle kliva ur bilen och att vi skulle konsumera vår kärlek på motorhuven utanför kyrkan? Sitter här och är lite halvskakis/äcklad.

Posted from WordPress for Android

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nyförföljd

  1. Linnea I USA skriver:

    Ewwww! Läbbigt

  2. sarahjohansson skriver:

    Eller hur?!
    Btw, dina kommentarer hamnar alltid bland mina ”skräpkommentarer”, fattar inte hur jag ska göra för att markera dig som ”säker”.=/

Kommentera

