Finbesök

Igår var Pia hos mig på lite kvällsmys. Gjorde lite god omelett, pratade om karriär, män och allt annat värt att diskuteras. Och just det. Biljetter till New York köptes i hennes namn.

Så den 22 december till den 3 januari får jag finbesök av söta Pia. Känns absurt! Att jag ska bli påhälsad, där. Ska bli fantastiskt trevligt!

Pia och jag på min 25-årsfest förra året.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Finbesök

  1. Pia, aka Louise skriver:

    …och med tanke på att hon är en av dem som burit och bär mig genom livet, precis som bilden vittnar om, flyger jag gärna över ett helt freaking hav för ytterligare en dejt!

Kommentera

