Stockholmsvisit

image

Lisas fina, lila hus

image
Lisas nya lägenhet

image

Lisas nya lght

image
Lisas tavla med vänners handavtryck. Det lila är mitt.

image
Fint väder i början av resan…
image
…och mindre fint väder mot slutet. Efter Borås låg vi och kröp i 30 km/h eftersom man inte kunde se vägen, fordon framför eller ens kantlinjerna. Lastbilen bakom mig såg inte mig vilket var rätt obehagligt.

Hade jättetrevligt hos Lisa. Mysigt att ses, umgås, promenera runt i Stockholm, hamna lite vilse (så mycket för att ha en personlig Stockholmsguide), diskutera karma och mycket annat. Fyndade två par skor, 100 kronor paret. Behövdes eftersom jag hade promenerat hål i sulan på mina tidigare skor.

Ambassadbesöket berättar jag om i ett annat inlägg. Ser fram emot att få besök av Lisa i NY alternativt ses nästa sommar när jag kommer hem.

 

Det här inlägget postades i Random, Vänner. Bokmärk permalänken.

Kommentera

