Fina kollegor

image

image

Hur fina är inte mina kollegor? Överraskade mig med hemmagjord lunch. Fina Sheila mindes till och med hur mycket jag tyckte om hennes bönsallad så den hade hon gjort, bland mycket annat. Mina tidigare kollegor Lale och Jakob kom också förbi – med kajmak! En bosnisk yoghurt som är grymt god och som Lale mindes att jag gillade.

En väldigt god lunch i mysigt sällskap, tack fina ni!

Är nu på väg hem från jobbet efter en lång sista dag. Men jag kände mig ”klar” när jag gick. Den känslan var värd att jobba över för, har annars svårt att släppa sånt. Nu mot nya äventyr, adios Introduktionsverksamheten!

Posted from WordPress for Android

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

