Slit- och släpdag

Dagen har tillbringats med att släpa kartonger, tvätta, släpa möbler, packa kartonger, städa, skruva ner saker, släpa fler kartonger och sedan avslut med lite filmhäng framför kvalitetsfilmen Fast and the furious 4. All in all en bra dag! Imorgon blir det mer tvätt, packning av resväska, sortering av alla viktiga papper, mer kartong- och möbelsläp samt en liten frisörtid för att ordna mitt oregerliga rufs innan avfärd. Tackar samtliga vänner för all hjälp jag fått!

Sista soffmyset för Tove och Sarah

Kanske inte låter som att jag har så kul, men det har jag. Har haft många goda vänner omkring mig de senaste dagarna och då kan man inte må så mycket annat än fantastiskt.

Men nu börjar det så sakteliga sjunka in. Inte helt och hållet, har ju inte ens börjat packa resväskan. Men ikväll, när jag klev in i köket och Anna hade fyllt det med sina grejer, då kändes det konstigt. Aja, poletten trillar väl ner förr eller senare!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

