Fullt upp

Jag har det helt fantastiskt här, men alldeles för fullt upp för att hinna ladda upp bilder och grejer. Får bli en annan dag.

Igår var en skön dag för efter fixandet på universitetet hängde jag i Central park. På kvällen åkte vi till Queens och åt underbart god mexikansk mat – jag, Lilly, Mariam som jag inte sett sedan Zurich och en tjej som heter Allison som är här från San Fransisco.

Allison och jag har tillbringat dagen tillsammans, hon är grymt trevlig. Åt frukost i Central park, åkte till universitetet och hämtade ut mitt student-id. Åkte och shoppade skor, Allison köpte två par, jag köpte bara ett par men väldigt fina och billiga, och begav oss sedan till China town och åt dumplings till lunch.

Nu: powernap, dusch, uppiffning, middag på Katz’ Deli och salsa på Cache!

Katz’ deli där vi ska äta har tydligen varit med i ett gäng filmer, bland annat När Harry mötte Sally.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

