Mitt första paper

Sitter på universitetets bibliotek och skriver mitt första paper. Ska lämnas in imorgon. Hade hoppats på att få lite mer tid att läsa akademisk engelska innan jag blev tvungen att försöka mig på att skriva det. Min engelska är helt okej att ta sig fram i samhället på, men det är viss skillnad att försöka producera akademiska texter. Lämnade in en skriftlig assignment igår som jag tror gick okej. Denna är dock svårare och läraren verkar vara riktigt, riktigt strikt. Nej, åter till skrivandet!

Mitt nya liv på biblioteket

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Mitt första paper

  1. Kajsa Höök skriver:

    Hua, ja det språket är jobbigt, men du lär dig snabbt så det kommer också att lösa sig ska du se =)
    Puss

Kommentera

