Nycklar

Nu har jag nycklar till mitt alldeles egna råtthål! Ska åka dit med mina grejer idag. Men tog sovmorgon idag då mitt schema kommer förändras ganska mycket från och med måndag i och med att praktiken (förhoppningsvis) drar igång då.

Kikar fortfarande runt på CL men behöver inte göra det med samma panik som innan.

Igår var en väldigt bra dag. Lektionerna var bra, jag fick rummet och en kursare gav mig sitt telefonnummer och sa att jag kunde ringa om jag behövde lite guidning i mitt bostadsletande alternativt bara ville hänga och en annan tjej tog min mailadress och tyckte att jag skulle komma hem till henne för lite vin någon dag. Även om jag självklart uppskattar både Lilly och V fantastiskt mycket så ser jag fram emot att expandera mitt sociala nätverk lite!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Nycklar

  1. Tove skriver:

    Woop woop!!! Grattis till ditt råtthål och matlagning bör man absolut inte syssla med i en stad som har MENUPAGES!!!!!!

  2. Arne Johansson skriver:

    Grattis men är det så illa att du måste bo i ett råtthål…..

    • sarahjohansson skriver:

      Detta är det billigaste jag har hittat och jag betalar 650 dollar i månaden för det. Att få något bättre för det priset innebär att bo i typ the Bronx och då skulle jag nog inte våga gå utanför dörren efter det blivit mörkt =/ Men kommer fortsätta leta så klart!

  3. Kajsa Höök skriver:

    Äntligen något eget, så skönt för både dig o Lilly. Är så glad för din skull gumman 🙂

    Kramar från Mamma

Kommentera

