Brunch

Blev ingen salsa igår. Jag bjöd Lilly på middag som tack för att ha fått bo gratis här i en månad. Grymt god etiopisk mat, tror Lina skulle gilla det! Klockan var så lite när vi gick därifrån så vi åkte hem till Lilly, kollade ett avsnitt av Lost och däckade sedan på hennes soffa. Men jag sov väldigt gott 9 timmar i sträck så det behövdes nog!

Idag åt vi brunch på Good enough to eat, tydligen Kevin Bacons neighborhood joint. Jag förstår honom, godaste omeletten jag någonsin ätit. Och första riktigt goda kaffet jag druckit sedan jag kom hit. Har i princip slutat dricka kaffe för allt smakar utspätt diskvatten med en bismak av bränd kaffesump.

Glada brunchtjejer

Stället är så populärt så det är en lång, lång kö utanför och de tar inte reservationer. Men det var väl värt väntan!

Underbara omeletter

Bildkälla: google.


Fick också ett mail från två tjejer på Upper East Side som söker en inneboende från den förste oktober. Hade inte varit helt fel, har mailat tillbaka!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Brunch

  1. Ping: Återställare? | Enjoying the big apple

Kommentera

