Rörigt!

Rörig dag. Har fått medical clearance men ej fått någon id-bricka som krävs för att jag ska få börja praktiken. Får inte tag i min handledare som fortfarande inte svarat på min förfrågan om när hon vill att jag ska komma på måndag. Fick däremot ett mail från den som är ansvarig för alla praktikanter på universitetet där hon angav att sjukhuset inte kunde ta emot mig som praktikant eftersom jag endast vill göra praktik 14 timmar i veckan och inte 21. Vilket är fel eftersom jag måste göra det 21 timmar i veckan för att få behålla mitt visum. Fick då hänvisning att kontakta min praktikhandledare och informera om detta asap. Ringde flera gånger utan svar, men vid det här laget har hon gått för dagen så mailade henne. Får väl helt enkelt dyka upp på måndag och förklara. Frågan är när jag ska vara där. De flesta här börjar 9.00, även de olika kontor jag varit på på sjukhuset har gjort det. Men tänk ifall hon börjar tidigare – då kanske 9 verkar slappt. Ska jag dyka upp 8? 7?

Nä, nu blir det etiopiskt till middag och sedan en kväll av salsa! Trevlig helg allesamman!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Rörigt!

  1. Kajsa Höök skriver:

    Vilket bestyr… Du får gå på din känsla… men 7 är väl lite överambitiöst iaf 🙂
    Trevlig helg själv!

    Kramis

Kommentera

