Italiensk pizza – mums!

Abakua igår var grymt! Många bra danser och komplimang från min favoritdans för kvällen är bra för välmåendet.

Innan jag klev in på Abakua gick jag in på New York Pizza Suprema på andra sidan gatan och tog mig en slice till middag. Deras pizza är vansinnigt god, Karla och jag åt där innan förra Abakua med. De ligger precis vid Madison Square Garden och har legat här sedan innan MSG faktiskt flyttade hit. Smakar som äkta italiensk pizza. Min favorit är deras svamp-pizza, men nästa gång ska jag nog testa deras mozzarella och basilika-pizza. God mat, snabb service och jättetrevlig personal. Detta kan nog bli en pre-Abakua tradition.

Nu ska jag göra mig i ordning och pallra mig iväg till biblioteket. Fick väldigt lite gjort igår och vill försöka beta av en del till nästa vecka när Tove är här.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

