Dött flygplan

Tove kommer inte förrän senare ikväll. All elektricitet i planet dog efter att de boardat och man gått igenom säkerhetsrutiner. Jag är glad att detta hände INNAN de lyfte. Men lite trist, för de bokade om Tove så nu anländer hon sent ikväll istället. Hon skulle egentligen ha landat för två timmar sedan.

Men men, är glad att hon kommer hit i alla fall! Ska möta upp med hennes Airbnb-värd efter sista föreläsningen och få Tove nycklar. Tove föreslog att hon skulle åka direkt från flygplatsen till Caché. Får se om hon fortfarande är sugen på det när hon klivit av planet, men just in case plockar jag upp nycklarna så hon har dem.

Har kommit en bit på den större uppsatsen nu vilket känns skönt. Ska strax bege mig till dagens sista föreläsning. Hm, får stanna till i den gamla lägenheten på väg hem för att hämta lite extra grejer. Utan Toves hjälp törs jag inte flytta för jag får inte själv med mig alla grejer och jag litar inte på att killarna i lägenheten inte gör något dåligt med resterande grejer medan jag åker med första vändan. Tricky, tricky!

Har för närvarande denna på hjärnan:

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dött flygplan

  1. Kajsa Höök skriver:

    Fy vilken mardröm att inte känna sig trygg där man bor 😦

Kommentera

