Grym morgon

Dagen började riktigt bra idag. Gick upp, gjorde mig iordning. Sedan gick jag och killen som har lägenheten och käkade pannkakor på IHOP. Pannkakorna var lite väl mastiga för min del, har inte riktigt kompetensen att få i mig sådant till frukost tidigt en vardagsmorgon, men det var en väldigt trevlig frukost. Sedan fick jag skjuts genom Central Park på vespan. Helt fantastiskt att åka genom Central Park. Vackert och det kändes som att man var på landsbygden. Det var en lite absurd känsla att åka vespa i morgontrafiken vid Columbus circle.
Skjuts till skolan

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Grym morgon

  1. Maria skriver:

    Vad härligt det låter!!! Har varit i NY en gång och jag tyckte helt klart att Central Park var det bästa, så otroligt mysigt. Vad skönt att du har fått ett boende också, att det ordnade sig till slut 🙂

Kommentera

