Hardcore pluggmode

Mitt fokus kommande tre kvällar

Att ha Tove här i helgen var helt fantastiskt och tror jag kommer få en riktig hemlängtan-dip när det sjunker in att hon har åkt. Men just nu har jag inte tid att tänka på något annat än studier. Har flera uppsatser och ett gäng andra uppgifter med deadline på torsdag morgon. Så kommande dagar kommer jag sitta med näsan i böckerna. Ser ni mig okynnessurfa på FB eller skriva för många inlägg här så ska ni skälla på mig!

Måste säga att det här stället verkligen är ett steg uppåt jämfört med det förra utöver annat än bara renlighet. En av mina rumskompisar knackade just på och frågade hur det gick. När jag berättade om alla deadlines gick han och sa att han skulle lämna mig åt studierna. Ett par minuter senare knackade det igen. Det var han som kom med en kopp te och sa att han hade hört att det var bra för koncentrationen. Kontrast mot pundande rumskompisar som sliter upp dörren mitt i natten – I would say so!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hardcore pluggmode

  1. Kajsa Höök skriver:

    Du är bara att gratulera till steget uppåt 🙂
    Lycka till med dina studier nu o uppdatera inte för mkt här även om det är roligt att läsa.

    Kram

Kommentera

