The Hater Building

image

En kväll när jag, Lilly och Karla var på väg hem från en salsakväll gick vi förbi denna byggnad. När vi gick förbi frågade jag Lilly om den verkligen hette the Hater building. Hon svarade ja. Min nästa fråga var vilken typ av verksamhet som residerar där. Lilly svarar att det är en government building. Jag frågar återigen om den verkligen heter the Hater building. När hon svarar ja säger jag att det ju var ironiskt. När vi väl lyckas reda ut missförståndet och Lilly klargör att den heter the Haier building skrattar vi så vi kiknar.

Var tvungen att ta en bild på den när jag och Tove promenerade förbi häromdagen. Ni måste väl ändå erkänna att det hade varit grymt kul med en statlig byggnad som hette Hatbyggnaden?

Sitter nu på tunnelbanan från skolan till praktiken. Fick mycket plugg gjort igår, men har fortfarande en jätteuppsats kvar som ska skrivas i natt.

Posted from WordPress for Android

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

