I mål!

Slutade skriva 3.15 imorse, satte alarment på 7.00 men vaknade 6.30. Kände mig full pga tröttheten. Vaknade till under vespaturen genom Central Park – thanks Ramon! Hösten har kommit så luften är frisk och sval. Blev droppad vid Duane Reade där jag köpte en energidrink till frukost. Promenerade till biblioteket, skrev klart min referenslista, printade uppsatserna och sprang till hissen. Hann in i klassrummet ungefär 30 sekunder innan professorn. Tighta marginaler, men det är så jag rullar.

Breakfast


Hävde just i mig energidrinken. Får se om den fungerar, för nu ska jag hålla mig pigg och alert fram till 17.20. Dags att fokusera för nu diskuterar professorn vårt nästa paper!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till I mål!

  1. Arne Johansson skriver:

    Hårt liv verkar det som! Börja inte med något starkare bara …….

Kommentera

