Laundromat

image

Hade jättekul på Fateegz igår även om det var lite knapert med folk. Dock fick det min förkylning att blomma ut ordentligt så dagen har varit väldigt lugn. Har Skypat med Andrea vilket var väldigt mysigt eftersom jag inte pratat med henne sedan dagen innan avfärd. Sedan har jag och Theresa städat köket medan Ramon städade badrummet. Det var spännande att städa köket då man hittade en del oväntade grejer. Theresa är trevligt sällskap också så det var mest kul. Hon är en tidigare inneboende som hälsar på från Tyskland just nu.

Nu sitter jag på laundromaten. Har verkligen använt upp alla vardagskläder så jag sitter här i mysbyxor och festtopp. Det briljanta är att man ju kan köra alla maskiner samtidigt så det inte tar sån tid. Kör just nu fyra maskiner.(hint hint: om någon tänker hälsa på mig får de jättegärna ta med en blå Ikea-säck i present till mig, jag har bara den lilla storleken och all tvätt får inte plats däri)

Ikväll skulle jag egentligen gått ut och druckit drinkar med en kursare. Men vi skjuter på det en vecka då jag inte riktigt är i form för utgång. Istället blir det att kolla dokumentär med mina rumskompisar. Förena nytta med nöje då jag måste se dokumentären till en skoluppgift!

Posted from WordPress for Android

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

