Wafels & Dinges

Gårdagskvällen var väldigt trevlig. Både LVG och Las Chicas Locas var roligt, men sista halvtimmen var jag så dränerad på energi att jag bara satt och tittade på. Småleendes, för detta var ju ett av målen med att ta sig hit, att detta skulle bli min vardag.

Som kompensation har dagen idag varit väldigt lugn. Försöker vila bort den här nedrans förkylningen/influensan som inte riktigt vill ge med sig. Febern har gett med sig, nu är det bara den skrällande hostan kvar. Har skrivit på mitt paper som ska in på torsdag. Ska försöka bli klar med det ikväll. Skypat en sväng med Tove. Känns helt absurt att hon var här i måndags, hade likväl kunnat vara en annan livstid.

Just nu crave:ar jag en sådan här:

Våffla med grädde och nutella, sötare för man leta efter

Köpt från en av Wafels & Dinges vagnar som lägligt nog står utanför min skola åtminstone en dag i veckan. Finns det inte en där så finns det en precis vid tunnelbanehållplatsen ett kvarter bort. Väldigt förrädiskt när man lämnar biblioteket med låg blodsockernivå. Har dock bara fallit för det en gång hittills. Gissar dock att det blir flera för det var löjeväckande gott och det är nästan så det vattnas i munnen när jag tittar på bilden.

Nu ska jag iväg för att titta på en nybörjarlektion i salsa samt diskutera om det blir aktuellt för mig att hjälpa till.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Wafels & Dinges

  1. madeleine skriver:

    åhh gud vad smarrigt!! Vattnas i munnen…

Kommentera

