Gotta sig i andras olycka =)

Brukar i snitt ha en cirka 40-80 läsare per dag beroende på hur många uppdateringar jag gör och när. En liten nätt skara.

Så vad hände idag? Efter att ha postat inlägget pissdag fick jag helt plötsligt 191 läsare. Är det så att vi alla gillar att gotta oss lite i varandras olycka? Borde jag gnälla om mina små problem här lite oftare kanske? Underhållande upptäckt måste jag säga!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Gotta sig i andras olycka =)

  1. Gabriela skriver:

    Nääää, you think? OK, såklart att många gillar att gona sig lite i andras olycka, men tror du inte att det har lite att göra med rubrikens själva mättnad också? Kan du inte testa att skriva ”Yaaaay, miljonvinst på lotto” och berätta sen hur många som klickade sig in. :-D.

    I övrigt – kram och hoppas att du har det underbart!!

  2. Sminkhörnan skriver:

    Hehe, så är det säkert =)

Kommentera

