Räkna får

Räkna får är överskattat, istället försöker jag somna till dessa tankar:
– Jävla lit review, bli klar nån gång!
– Måste träffa patienten som vägrar kontakt med socialarbetare (inte den från igår)
– Första tentan in nästa vecka
– Borde sortera min garderob så jag kan packa upp det sista
– Undrar hur det är med Lilly, hon kom ju just tillbaka från Spanien, borde träffa henne
– Host, host, host, host. Tänker det aldrig ge med sig?
– Spöregn ute, mysigt att fara fram och tillbaka från skola och praktik imorrn
– Svara på professorn i Human rights mail
– Minns jag tillräckligt mycket från artiklarna till seminariet imorrn?
– Supervision imorgon, har jag en tillräckligt bra agenda?
– Borde skicka ett födelsedagskort
– Måste börja på samhällsobservationen och analysen
– Sy upp byxorna jag köpte för två veckor sedan kanske?
– Salsaklass imorrn och sedan plugg halva natten
– Borde logga in på Skype
– Kontakta professorn som skulle kolla upp om extrajobbet hon berättade om var ett sådant jag kunde söka
– Vaccination i Brooklyn på fredag, klämma in lunch med V?
– Lina kommer om bara några veckor, måste beta av mycket skolgrejer innan dess!
– Borde tvätta
– Oh, just det, lämna tillbaka Lillys grejer!
– Osv, osv.
Ska nog satsa på fåren i natt!
Nu ska jag sitta utanför klassrummet och skriva på min lit review innan seminariet börjar.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

