Dumlat

Ibland är jag så dumlat så jag förvånar mig själv. Hösten har ju börjat komma här och amerikanarna är ju inte mycket för att täta sina hus vilket innebär att även inomhustemperaturen har sjunkit. Jag sover fortfarande i tunna sommarlakan och har inte orkat pallra mig iväg och köpa ett täcke. Har därför börjat sova i min sjuktröja. Detta är en klenod som jag fick ärva av min kusin när jag var 11 år. Det är fortfarande min favoritmyströja och när jag blir sjuk använder jag den för man känner sig så härligt trygg i den.

Myströja


I natt nådde det dock punkten att jag fick gå upp och sätta på mig strumpor, mysbyxor utanpå pyjamasbyxorna och halsduk. Jag gissar att Lina inte kommer uppskatta att behöva den typen av kläder för att kunna sova så jag måste nog helt enkelt införskaffa ett täcke innan hon kommer i november.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dumlat

  1. Kajsa Höök skriver:

    Ojojoj. det där är en riktig kvalitetströja! Hur många tvättar har inte den gått igenom? 🙂
    Kram

Kommentera

