Intensiv pluggdag

Inledde dagen med turkiskt kaffe hos Lilly innan vi begav oss till biblioteket på Upper West Side. Lilly har börjat plugga till sina GMATs eftersom hon vill börja plugga och dessa krävs för antagning. Efter ett par timmar började vi segna ihop. Förflyttade oss till Starbucks där jag inledde med en Pumpkin spice latte – jättegod de tre första klunkarna och sedan så söt så tungan krullade ihop sig. Efter ytterligare några timmar testade jag cake pops – översöt degklump. Skulle hållt mig till en vanlig latte! Efter 6 timmars pluggande skickade jag in utkastet av min literature review. Imorgon ska jag påbörja mitt midterm paper som ska bli 15 sidor långt. Men ska även förgylla morgondagen med salsalektion och sedan dans på LVG.

Pumpkin spice latte

Cake pops - blärsch!


Nu ska jag återgå till dokumentären vi tittar på här hemma. Dr Burzynski har upptäckt och producerat en alternativ behandling med stora framgångar mot en rad svåra cancerformer och har sedan 1977 slagits mot FDA som reglerar all läkemedelsproduktion. Lite konspirationsteorier och David och Goliath-syndrom, men finns det ett uns sanning i denna dokumentär är det skrämmande.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

