Ångbastusalsa?

Min wordpressapp i telefonen har bråkat hela dagen. Skrev två olika inlägg som försvann, vilket jag inte upptäckte förrän jag kom hem och kikade in på min blogg. För skriva om dem en annan dag för har inte tid för det nu. Tentadags strax.

Dagens klass på Santo Rico var jätterolig, men något var konstigt med luftfuktigheten i lokalen. När det var en halvtimme kvar av klassen så rann kondensen nerför speglarna, golvet var blött och dansarna, ja, vi var dränkta i svett. Ångbastuyogans motsvarighet till salsa kanske.

Detta möttes jag av när jag kom hem igår. Rob målar tavlor på fritiden och börjar nu få fullt på sitt rum. Så han förvarar dem i fönsternischen i hallen (utsikt över en tegelvägg så ingen större förlust). Dessa hade dock tippat och kilats fast mot min dörr i hallen. Det tog mig en kvart att lirka bort dem innan jag kom in i mitt rum.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

