Koffeinfritt bibliotek

Gick till Starbucks och beställde kaffe innan jag gick till biblioteket idag. Kom till biblioteket och blev nekad i dörren. Sjukt irriterande. Man kommer inte in vare sig i universitetsbyggnaden eller biblioteket härinne utan sitt universitetsid. Alltså står det säkerhetsvakter i dörren och kontrollerar detta. Fick inte ta med mig kaffet in utan fick svepa i mig det utanför innan jag gick in. Ytterst irriterande.

Den vänliga mannen som gjorde min double tall latte, extra espresso shot behövs om man vill få ut nåt av Starbucks kaffe.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

