På gott humör

Blev klar trettio minuter innan deadline och känner mig nöjd med resultatet. Borde i alla fall generera ett B. Lämnade biblioteket 23.45 efter 15 timmar i skolbyggnaden med ett leende på läpparna. Nu är det sovdags! Måste bara varva ner efter tentaskrivandet. Tror jag får en liten kick av sista minuten-skrivande.

Posted from WordPress for Android

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till På gott humör

  1. Samma här! Sista-minutenskrivande is the shit! Varje gång så tänker jag att denna gång ska jag inte vänta till in i det sista. Men det är då jag producerar som mest och bäst.
    Grattis till inlämnad tenta!! Nu har du gjort dig förtjänt av en riktigt gooood helg!
    Kram.

    • sarahjohansson skriver:

      Precis! Skriver jag innan så är kvaliteten inte lika hög och jag är inte ens hälften så effektiv. Ja, ska njuta ordentligt i helgen även om jag ska försöka hinna få lite annat gjort (innan sista minuten :P). Må så gott!

Kommentera

