Jag ser det snöar

Vaknade upp till ett New York där idylliskt stora snöflingor föll. Tyvärr inte till min förtjusning då jag inte är ett stort fan av vintern. Särskilt inte om den kommer i oktober!

Utsikt från vardagsrumsfönstret just nu


Men det ser rätt idylliskt ut. Så länge jag får sitta inne är jag rätt nöjd.

Det gör mig dock lite nostalgisk. Sitter här och tänker på Toves och mina mysiga scrapbooking-helger i deras stuga ute på Tjörn.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag ser det snöar

  1. Kajsa Höök skriver:

    Hualigen…. snö redan. Hur ska det sluta? Lite lagom mycket var det i alla fall. Här har det varit sol och snöfritt hela dagen idag. Och det kan få fortsätta så hur länge som helst men det är nog riskfritt…
    Kramis

Kommentera

