Årets aha-moment

Eftersom gårdagen var så fantastisk dansmässigt så skippar jag socialdansen ikväll. Vet redan i förväg att det inte kommer uppnå hur fantastiskt det var igår.

Istället bestämde jag mig för att ta en extra dansklass på Santo Rico. Tar ju ladystyling och spinningklass på söndagar. Efteråt har de en öppen partnerwork-klass. Så den testade jag. Jäklar vad kul det var! Instruktören använde mig för att visa turen för de andra och gav mig även lite feedback. Så jag lärde mig (nåväl, behöver lite övning, men fattade äntligen) en grej som jag har kämpat med i flera år. Årets aha-moment.

Hade jättekul, men är nu matt i hela kroppen. Har ju inte tagit lektioner på väldigt länge (eller tränat överhuvudtaget för den delen) så tre timmar med intensiva danslektioner visste vart de tog. I like it!

Utmattad

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

