Bebisflirt

Igår var jag på Santo Ricos social och dansade. Eftersom det är Halloween var väldigt många utklädda (inte jag dock). Hade en helt fantastisk kväll. Den bästa danskvällen sedan jag flyttade hit tror jag. Oräkneliga grymma danser.

I slutet av kvällen började de spela discomusik varpå ett gäng av Santo Rico-dansarna började dansa hustle. Det bildades snabbt en cirkel av åskådare runt dem. När jag stod där och tittade kom en kille i 25-års åldern fram. Han var klädd i en vinröd sparkdräkt med transformersfigurer på. Han hade även en napp och ett kramdjur i form av Bart Simpson. Han lät mig hålla Bart, vars huvud var för tungt så nacken vek sig. Följande konversation utspelade sig:
Jag: Seems like his neck is a little weak.
Jättebebisen: It’s you.
Jag: What?
Jättebebisen med ett stort flirtigt leende: He gets weak in the neck around you, I get weak in the knees.
Trodde väl aldrig att jag skulle bli stött på av en bebis på 175 cm, men nu kan jag tydligen bocka av det på livets to do-lista.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Bebisflirt

  1. mamizonga skriver:

    älskar dina inlägg! 🙂

Kommentera

