Frukostsoppa

Blev att vara hemma idag med. Men inte direkt någon avslappnande hemmadag. Har en deadline imorgon och två på torsdag. Skrev klart den minsta uppgiften idag. Normalt sett skulle den tagit 1 timme. Idag tog den 4 ½ timme. Suck.

Ramon serverade mig sjuklingsfrukost på sängen imorse. En stark soppa och kaffe med smak av vit choklad. Soppa till frukost är inte riktigt min grej, men det var en väldigt omtänksam gest.

Soppa till frukost någon?

Fick även pallra mig till T-mobile eftersom månaden jag betalt för gått ut så jag varken kunde ringa eller sms:a. 1½ timmes kö när man står och feberfrossar, gött mos!

Men nu är jag hemma och ska ta tag i lite mer plugg. Imorgon är det inte ett alternativ att stanna hemma vare sig det behövs eller inte så det är bara att bita ihop. Ska i alla fall unna mig att avsluta kvällen med ett avsnitt av någon trevlig tv-serie. Är ju trots allt sjuk och det är ju sånt man ska sysselsätta sig med då!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

