Detour till the Bronx

Idag har varit en sådan nödvändig dag. Har läst och läst och läst material till den stora uppsatsen som ska skrivas till på torsdag. Tog en paus tidigare och åkte till Santo Rico och tog en drop in-klass. Behövde ett avbrott från läsandet och få lite energi för jag blev rastlös av allt läsande. Hjälpte inte för det gick jättedåligt. Så nu sitter jag och googlar fram statistik till uppsatsen samtidigt som jag tittar på Prison Break. Det är ju ändå lördag kväll.

Försökte ladda upp en video från igårkväll när jag och Lilly gjorde oss iordning. Men WordPress ville att man skulle betala för den tjänsten och det är jag inte särskilt sugen på. Vi hade en trevlig kväll, men den gick inte som planerat. Vi åkte upp till the Bronx och skulle gå på Yamulees social. Kommer dit och stället är kolsvart. Hade kollat fel, så den festen är nästa vecka. Så vi åkte 130 gator söderut och gick på Mambo Fateegz istället.

Sötnos!

Glad tjej


Imorgon blir det intensivplugg, tvätt och dansklasser. Ingen utgång, måste plugga.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

