Fastkedjad vid skrivbordet

Idag är vi lediga för det är Election day så vår avdelning är stängd. Ute skiner solen och det är så där härligt höstfriskt. Låter som en trevlig dag eller hur?

Själv tänker jag kedja fast mig vid mitt skrivbord. Mängden uppsatser och läxor som hopar sig nu är helt ofattbar. Så min lediga dag får gå helt åt att begrava mig i böckerna. Har skrivit en uppsats från början till slut nu på morgonen. Men det var den minsta. Nu ska jag sätta tänderna i en av de stora uppsatserna. Unnade mig en paus för att hämta kaffe, diska och skriva ett blogginlägg. På’t igen!

Mitt sätt att njuta av en solig höstdag

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Fastkedjad vid skrivbordet

  1. Kajsa Höök skriver:

    Tummen upp!!
    Det kommer att gå bra.

  2. Johanna skriver:

    Du ar duktig du som kampar pa! Keep it up! 😉 Tank, nu ar det inte langt kvar av terminen. Da har du redan var har en hel termin!! Time flies! Blir du kvar over jul eller aker du hem till sverige??

    • sarahjohansson skriver:

      Ja, det är galet vad fort tiden går! Känns som jag kom igår i vissa hänseenden. Å andra sidan känns det som hundra år sedan jag gjorde sista dagen på jobbet hemma och började packa kartonger. Knasigt det där!
      Jag stannar här över jul. Hoppas du får det riktigt fint över jul nu när du äntligen kan åka hem! =)

      • Johanna skriver:

        Ahh, haha… vet preciiiiis hur du kanner… Nu har jag dessutom vart har i nastan sju ar… SJU AR!!!!! Det ar ju helt sjukt! Sa lang tid kanns det inte som riktigt… fast njo lite kanske…:P fast enda inte… ja, som sagt… i know how it feels! Ja, jag langtar saaaa!! Kanns jatte konstigt att jag inte vart hemma pa tva ar nu… Nu kommer det absolut INTE droja tba ar till innan jag kommer hem nasta gang! Nasta tripp blir faktiskt till sommarn…haha! Da foljer mannen med ocksa…:) Lite kul da att du far uppleva en Amerikansk jul ocksa…:)

Kommentera

