Hopplöst?

Uppsatserna kickar mitt ass. Förutom en kort Skype-dejt med Pia har jag läst och skrivit hela dagen. Ser i kors och är så rastlös så det kryper i kroppen vid det här laget. Men måste bli klar med uppsatsen jag skriver på just nu samt en uppgift idag. Det är minimum, annars spricker tidsplanen. Måste dessutom vara pigg och alert imorgon bitti för då kommer min faculty adviser från skolan ut till min praktikplats för att ha utvärderingsmöte med mig och min praktikhandledare. Mina prestationer ska alltså utvärderas och analyseras i detalj. På en praktikplats där jag fortfarande inte är helt bekväm och inte riktigt trivs.

Frågan är om man ska ge sig ut på en kort promenad trots tidspressen? Jobbar så ineffektivt när jag är så här rastlös. Nio timmar har jag suttit inne nu. Gah! Känner mig lite som Robert Gustavsson ser ut i det här klippet:

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Hopplöst?

  1. MsSophie skriver:

    Hoppas att det går bra med uppgifterna! Vad är det du pluggar? 🙂

    /MsSophie

  2. Christine skriver:

    Hoppas mötet gick bra! Det är så svårt med praktikplatser, lätt att man inte trivs eller känner sig utnyttjad. Men det ska nog lösa sig 🙂

    Ja, han är verkligen det. Tack! Vi får snart se, hehe 😉

Kommentera

