Tårar av lättnad

image

image

image

Mötet gick bra. Förutom att jag fick ett litet psykbryt och grät inför praktikhandledaren och min faculty adviser. Men det var främst av lättnad. Min handledare tycker att jag är on point och jobbar hårt. Faculty advisern gav mig beröm för att redan ha bra clinical skills och vara väldigt duktig på att skapa relationer till mina patienter. Hon trodde för övrigt att jag var amerikan och när jag förklarade att jag flyttade hit i augusti tyckte hon att jag anpassat mig förvånansvärt bra. Bara att fortsätta kämpa med praktiken.

Bilderna är från min lilla shoppingrunda häromdagen. Vantar, jeans utan Gällivarehäng och söta silverringar.

Posted from WordPress for Android

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

