Det är midnatt och uppsatsen är klar. Ska renskriva det jag skrev när jag satt på Subway tidigt imorgon bitti.

Morgondagen blir föreläsningar hela dagen och sedan ska jag och Perthrina ta en drink nånstans som belöning för gott arbete.

Fredag blir intensivplugg hela dagen. Två midterm-uppsatser ska in nästa torsdag och det blir inte mycket tid över till pluggande efter fredag. Varför? Jo, för på fredag kväll kommer fina Lina hit! För en vecka får jag kombinera pluggande och praktikande med turistande och livsnjutande med gott sällskap!

Nu – bedtime!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till

  1. Nadja skriver:

    Jag lider med dig, jag har verkligen hur mycket som helst att göra jag med.. Inte lika mycket motivation dock..

  2. Ilhan skriver:

    Till och med jag får ångest av att bara LÄSA det där! Hatar plugg….

Kommentera

