Bloggande från tunnelbanan

image

Sömnbristen är total. 5.30-plugg är verkligen inte min grej. Enda som håller mig uppe just nu är att Lina är här och att på fredag är jag ledig och vi kan tillbringa hela dagen ihop.

Dock fick jag goda nyheter igår. Insåg att det var praktiskt omöjligt att slutföra båda uppsatserna till torsdag. Flera kursare och de andra praktikanterna har bett om individuell förlängning på sina deadlines och sa att jag kunde göra detsamma om jag generellt sett presterat bra i en kurs. Med en knut i magen mailade jag min ena professor med förhoppningen att få förlängt ett par dagar. Fick förlängt med två veckor! Så nu är det bara en stor uppsats som ska in på torsdag.

Bilden är från Yankee stadium-hållplatsen där jag byter tåg varje morgon.

Posted from WordPress for Android

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

