Slut på sill

De senaste dagarna har inte varit skojiga. Igår var jag återigen upp vid 5.30 och pluggade. Sedan praktik 8.30-16. Följt av plugg på biblioteket fram till 22.00. Lång dag!
Idag tog jag sovmorgon till sju för att jag ska orka producera något vettigt alls idag. När jag skulle göra iordning frukost upptäckte jag att löksillen är slut. Herrarna i huset uppskattade både sill och kaviar. Tyvärr fick inte Lina med sig blodpuddingen genom tullen, tror att de hade varit mer skeptiska till den.

Uppäten sill

Sitter nu på skolan innan dagens seminarium börjar. Skriver på the midterm paper from hell. Har nu 3 högkvalitativa sidor. Behöver 8. Blir ingen salsaklass eller umgänge med Lina för mig ikväll.

Utsikt från klassrumsfönstret över ett mulet NY

Lite sömn kan göra stor skillnad. Igår var jag gråtfärdig hela kvällen. Och trots att jag har massor kvar att skriva känner jag mig vid betydligt bättre mod idag.

Trött men vid liv


Ha en fin dag allesamman!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

