Kalkonlös Thanksgivingmiddag

image

Det är onekligen tomt utan Lina. Vande mig vid att hon var här. Vi delade säng i en vecka. Det märkte jag imorse. Jag sover alltid mitt i sängen och breder ut mig. Imorse när jag vaknade låg jag längst ut på kanten med täcke över bara halva kroppen så det skulle räcka över till Linas sida av sängen.

Två dagars praktik denna vecka. Sedan är det Thanksgivinglov. Detta kommer främst vara fyllt med plugg med avbrott för Thanksgivingmiddag utan kalkon hos Lilly med vänner till henne. Sedan fick jag frågan igår på salsan om jag ville komma på en Thanksgivingmiddag på fredag också. Han skulle maila detaljerna så får vi se. De är tydligen ett gäng vänner som skulle dra ihop nåt. Min kursare Perthrina bjöd in mig till henne och hennes familj snäll som hon är, på torsdag när jag ska till Lilly. Folk är så välkomnande!

Bilden är av Lina i hennes bästa köp på resan. En fantastiskt söt klänning som satt som gjuten på henne. Hon är lite kär i den som kanske framgår av bilden.

Posted from WordPress for Android

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

