Tandlös?

Som kanske framgått så är Ramon väldigt, väldigt förtjust i sötsaker. När Lina kom hit tog hon med sig en påse lösgodis. Vi åt alla glatt ur den när den packades upp. Men strax därefter begav sig Lina och jag oss downtown. Dagen efter när vi kikade i påsen var detta allt som var kvar.

Sockerberoende?

Kan meddela att som tur var hade jag ätit upp mina favoriter innan vi lämnade det med honom. Han tycker saltlakrits är JÄTTEäckligt. Så på hallonlakritsdödskallarna gnagde han helt sonika av hallondelen.

Kan för övrigt meddela att jag missade två saker han hade köpt igår. En hink med strawberry cheesecake glass. Och M&M ice cream cookies.

Att han fortfarande har tänder i munnen övergår mitt förstånd.

Det här inlägget postades i Roomies. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tandlös?

  1. Kajsa Höök skriver:

    Han har kanske löständer ;-))))))))))))))

Kommentera

