Regelbunden uppdatering åter om tre veckor

Mitt liv är mest stress för närvarande så därför blir bloggen lidande. I helgen har jag pluggat, pluggat och pluggat och ändå inte fått ens ett uns tillräckligt gjort.

Idag hängde jag med busskillen en kortis på förmiddagen innan det blev dansklass på Santo Rico. Resten av dagen har jag suttit klistrad framför datorn och skrivit.

De här sista tre veckorna på terminen kommer nog tyvärr se ut så här. Uppdateringen på bloggen kommer därför vara väldigt sparsmakad för jag måste ro detta iland. Haha, konstig känsla att skriva tre sista veckorna på terminen, har en hel termin nästan gått sedan jag kom? Galet!
Lyssnar just nu på denna för att få lite jävlar anamma-känsla. Nu ska jag avsluta google-samtalet med en dansare från Australien som jag inte haft kontakt med senaste året. Kul att höra att han är vid liv i alla fall. Uppsats, uppsats, uppsats!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

