Begravd i statistik

Sitter på biblioteket och läser statistik. Vid det här laget går ögonen i kors och magen kurrar högljutt av hunger. Den gravida tjejen som sitter bredvid mig ber mig att vakta hennes dator om och om igen eftersom hon behöver springa på toa. Nu har hon varit borta ett bra tag och jag kan ju inte bara sticka. Hoppas hon kommer tillbaka snart.

Vegetarisk sushi hägrar, kort lunchpaus och sedan på’t igen. Målet är att producera åtminstone tio sidor på den här uppsatsen idag.

Defjay, en internetradio-kanal med RnB, är min räddning under långa pluggdagar på biblioteket. Bra peppande musik som håller ångan uppe.

Oh, här kommer hon – lunch time!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Begravd i statistik

  1. Madeleine skriver:

    Tack din kommentar. Jag läser din blogg så gott som dagligen, men är urkass på att kommentera. Incidenten med de två tjejerna var roligt 🙂

    Jag hoppas verkligen att nack och bröstbesvären går över, för jag blir ständigt påmind om att den är sträckt.

Kommentera

