15 dagar of plugg-galenskap

En kursare textade just mig i panik. Vi ska få en till final imorgon som ska lämnas in nästa torsdag. Detta tillkännagavs tydligen under senaste lektionen som jag och hon missade. Så fyra finals varav två är salstentor och två är hemtentor, två midterms, ett par vanliga skrivuppgifter, en gruppuppgift samt fyra olika ”småuppsatser” ska in inom de kommande 15 dagarna. Utöver dansen ska jag andas, äta, sova och leva studier. Dansen behövs om jag inte ska bli helt koko under den här perioden. Efter danslektionen idag ska jag nog gå och köpa mig en dunk redbull att ha på skrivbordet.

Åter till statistik om spädbarnsdödlighet i the Bronx. Over and out.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 15 dagar of plugg-galenskap

  1. Åsa skriver:

    Duktiga du! Kan du skicka lite av den energin till mig 😉
    Pusssssssssssss
    Åsa

Kommentera

