Finals är över för denna gång

Idag var en lång tuff dag. Första tentan gick över förväntan. Mina nerver fick mig dock att missläsa klockan så jag jobbade på som en idiot för att hinna klart innan tiden gick ut. När jag väl kom ut inser jag att jag hade en timma kvar att använda om jag velat.

Dagens andra klass fick vi tillbaka våra finals från den professorn. Hon hade inte min utan började prata om att jag skulle få poängavdrag för att jag inte lämnat in i tid. Jag blev stel i hela kroppen. Sedan förklarade jag att jag lämnade en utskrift av den i hennes fack två dagar innan deadline och en av mina kursare gick i god för mig. Så jag fick maila den till henne så ska hon betygsätta den vid senare tillfälle.

Efter lunch var det dags för dagens andra tenta. Det var en av de svåraste tentor jag skrivit. Jag satt tiden ut och hann ändå inte skriva allt jag ville på de två sista frågorna. Usch, hemsk känsla. Förhoppningsvis klarade jag den ändå, men var helt dränerad när jag kom ut därifrån.

I dagens sista klass överraskade vår professor oss med ett extra prov, i form av en debatt. Jag är verkligen inte debatt-typen. Men i slutändan var det rätt skoj trots allt.

Efteråt gick jag, Alysse och Melissa till Wafels n dinges och belönade oss med varsin vansinnigt god våffla. Nu ligger jag hemma på soffan helt utslagen. Hade egenligen planer ikväll, men risken finns att jag fastnar här.

Vackra Melissa med sin banan och sirap-våffla


Alysse med sin glass och nutella-våffla

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Finals är över för denna gång

  1. Kajsa skriver:

    O vad jag är glad för din skull att dettta är över nu!

    Kramis

Kommentera

