Life is good!

Saker är bra. Jag mår bra och har så många trevliga saker i min vardag så att det är överväldigande. Det balanserar ut stressen och ångesten från de senaste veckorna.

I söndags klarade jag utvärderingen på en av danskurserna (har en kvar). Ny, lite läskig upplevelse. Man fick göra koreografin en och en medan två instruktörer inspekterade och resten av dansarna tittade på. Sedan fick man en kombination av spinns att genomföra. I slutet av lektionen fick man en personlig utvärdering med feedback på vad man behöver jobba på. Jag fick beröm för mina spinns och min body movement. Fick hård kritik för double pivots och att jag ibland sätter ner klacken. En av tjejerna började gråta när hon skulle göra koreografin så det var en lite läskig situation. Jag firade överlevnaden med socialdans på kvällen.
Spinning:

Igår kväll träffade jag det trevliga sällskapet från i torsdags igen. Biljard, middag på thairestaurang och drinkar på en liten mysig bar. Kan tänka mig värre sätt att tillbringa en måndagskväll på.

Och på torsdag kommer Pia! En vecka av New York och Miami i hennes sällskap kommer bli jättemysigt! Är så tacksam för allt jag får uppleva här och detta kommer jag leva på i många herrans år framöver.

Posted from WordPress for Android

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Life is good!

  1. anna skriver:

    vem är detta trevliga sällskap? nu blir jag nyfiken! 🙂

Kommentera

