Cleanser

Att duscha hos Lilly är alltid lite spännande. De flesta av hennes produkter har bara text på arabiska, förutom ett ord som ofta förklarar vilken kategori produkten tillhör. Till exempel shampoo, conditioner etc. Sedan vet man aldrig, en gång tvättade jag håret med ett av dessa shampon och det visade sig vara ett specialshampoo för hennes hårtyp. Efteråt såg det ut som att jag hade gjort en oljeinpackning och glömt att skölja ur håret.

När jag duschade igår behövde jag något att ta bort sminket med. Hon har starkt parfymerad duschcreme som man blir torr av så ville ha något annat. Hittade en flaska som det stod cleanser på. Fair enough, den testar vi.

Börjar gnugga in den i ansiktet när jag känner igen doften. Det luktar exakt som apotekets intimtvål. Fail.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Cleanser

  1. Kajsa Höök skriver:

    Den ska väl inte vara uttorkande i alla fall ;-))))))

    Mamma

Kommentera

