Så någon frågade mig hur det i slutändan gick med betygen. Jag klarade mitt mål, men känner mig ändå inte helt nöjd. Tror man blir påverkad av prestationsandan på skolan och även den generella prestationsandan i den här stan. Men men, jag fick ett B, ett A- och två A. Det borde ju ändå räknas som hyfsat!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till

  1. mariah skriver:

    bra gjort! jag tycker du kan vara nöjd 🙂

  2. Kajsa Höök skriver:

    Med tanke på att du studerar på ett annat språk än ditt modersmål tycker jag du ska känna dig extremt nöjd och stolt över dig själv. Och som sagt du nådde ditt mål och då ska du vara helnöjd med dig själv. Som mamma är jag superstolt över dig!!!!!! <3<3<3

    Kram

  3. Arne Johansson skriver:

    Bra gjort gumman.:)

Kommentera

