Central Park

Jag undrar om man någonsin kan tröttna på Central Park. Pia och jag promenerade runt där i ett par timmar och bara njöt av det fina vädret och de vackra omgivningarna.

Detta bildspel kräver JavaScript.


När vi var där var det ett bröllopspar som blev fotograferade. De var jättevackra och kärleken bara lyste ur ögonen på dem. Jag kunde inte låta bli att gå fram till dem och säga att de var otroligt fina tillsammans. Bruden blev tårögd och brudgummen såg ut som han skulle spricka av stolthet. Åh så söta!

Det här inlägget postades i NY romance, NY-tips. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Central Park

  1. Johanna skriver:

    Ja det undrar jag ocksa… tror inte det ar mojligt om jag ska vara arlig. Var alldeles for langesen jag var in nu… maste jag andra pa! 🙂

  2. NYC i miss you! Världens bästa stad! 🙂

  3. Johanna skriver:

    Ja visst… det ska jag absolut gora! 🙂

Kommentera

