Rastlös!

Underbar långhelg! Det har mest varit dans, men också häng med en kursare, lite shopping av nödvändiga saker och promenad i vinterkrispigt väder. Torsdag och fredag var en grym dansare från Kanada här och dansade, ljuvligt att få dansa med honom igen. Igår var en dansare från DC här så även gårdagskvällen innehöll en grym importerad dans.

Tror att all dans gör mig mer rastlös. Jag tog dansklass tisdag och onsdag, gick ut och socialdansade torsdag fredag, tog en extra dansklass i lördags och så var det dansklass och socialdans igår. Jag har träningsvärk i hålfötterna (who knew that was possible?) och är helt matt i benen. Ändå känner jag mig rastlös och överväger att ta en extra dansklass ikväll, antingen på SR eller hos Eddie Torres. Fysisk aktivitet kan verkligen vara beroendeframkallande!

Idag är jag ledig för det är Martin Luther King Jr Day så kontoret har stängt. På torsdag börjar skolan igen och en av professorerna har mailat oss uppgifter som vi ska ha gjort tills dess. Dags att falla tillbaka in i skollunken igen.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

