Trötthetsdis

Så i måndags natt lyckades jag nog sova totalt två timmar. Värmen i mitt rum var så hög att jag låg i bara underkläder och svettades, trots att jag hade fönstret på glänt. Tisdagen genomlevdes följaktligen i det där övertrötta diset som lägger sig som en slöja kring ens sinne.

På väg hem klev jag in på Duane Reade för att köpa shampoo och deo. När jag gick in genom dörrarna upprepade jag dessa ord som ett mantra för att inte glömma i min trötthet. Väljer shampoo länge och väl eftersom de är så dyra.

Kommer hem och inser att jag glömde deo. Klant. Jaja, skaffade ju i alla fall shampoo och ett block till skolstart på torsdag.

Spola fram till duschen innan läggdags. Börjar massera in shampoot och undrar varför det inte löddrar. Tittar på flaskan:

image

Hade lyckats köpa balsam istället. Suck.

Posted from WordPress for Android

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

